Vi är strandsatta

Just denna dag är det perfekt att kunna dra ut med båten och dra till en fin vik och fiska, med en fin matsäck. Men för oss går inte detta just nu. Vi har nämligen inte lagt i båten ännu. Just nu så är jag väldigt besviken.
Det är sånna här vårdagar som man ska vara ute och fiska, det är bara självklart. Men förmodlingen så får vi väl spara oss till nästa helg då vi ska till Dalälven och fiska. Kan knappt vänta, kommer bli grymt. Hoppas bara vi har vädret med oss precis som idag.

Igår beställde jag nya gäddflugor som jag tror grymt mycket på. Mitt mål för iår är att ta en gädda på över 5 kg på fluga, sen förmodligen så går jag sakta men säkert uppåt.

Detta är Erik Thörn som talar och jag är väldigt avundsjuk på er som fiskar idag.

/ skitfiske!






Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul, hoppas du tar nån fin på fluga dårå! skitfiske :)

2010-04-27 @ 19:39:23
URL: http://danielsotala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0